LCD displej

pyrin pyrin@volny.cz
Úterý Únor 19 09:41:41 CET 2008

Kupoval jsem vzorek asi před 3-4 lety. S analogovým TS stál cca 6k a s
digitálním cca 12. Dnešní ceny nevím.
Svítí bíle na modrém podkladu, rozlišení 240x128. Ovládání po RS232m SPI,
I2C.
Vše se do něj nahraje a on to pak buď roluje automaticky podle programu a
nebo reaguje na události.
pyrin

----- Original Message -----
From: "Libor Valicek" <Libor.Valicek@merten.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 19, 2008 9:15 AM
Subject: RE: LCD displej

Dobrý den,

co takový dotykový display stojí? V kusovém množství?

Best regard / S pozdravem

Libor Valíček

Junior R & D hardware

libor.valicek@merten.com

Merten Czech s.r.o.

Solutions for Intelligent Buildings´

Kvitkovicka 1533 * 76361 Napajedla * Czech Republic

Telephone +420 577 921 296 * Fax +420 577 921 296

Mobile +420 776 171 852

www.merten.com