Kde je PIN o platebni karty?

Jaroslav Buchta jardabuc@seznam.cz
Úterý Únor 19 09:24:36 CET 2008

Ano, taky mam takovy dojem - to ze nelze cerpat do minusu neni omezeno
technicky ale jen brutalnimi restrikcemi.... Kvalita nasich bank je
evidentne neprekonatelna, radsi zustanu u predavani papirku z ruky do
ruky a placeni dobirky pri prevzeti zbozi ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: Tuesday, February 19, 2008 8:49 AM
To: HW-news
Subject: Re: Kde je PIN o platebni karty?

Ano, mate spatnou marketingovou gramotnost. Znamena to ze nemate ve
smlouve
povoleno precerpani uctu, tedy jit do minusu. Jakmile se do minusu
dostanete, pak nastupuji mechanismy popsane ve smlouve - draha upominka,

vysoka procenta apod.

To jsem po nich take chtel zakazat, aby zrusili transakci pokud by na
uctu
nebyl dostatek, na m uj mail nereagovali potvory. Tak nevim jestli to
mam
zacit pouzivat, maximalne tak jako pan Vicek.