Kde je PIN o platebni karty?

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Úterý Únor 19 09:13:48 CET 2008

PIN na dnes používaných kartách uložen není, hrubou ani jinou silou ze
samotné karty PIN nevydolujete. Ostatně, PIN  v podstatě nic moc neřeší,
stačí vám okopírovat číslo karty, datum platnosti a ochranný kód. V případě,
že má váš účet(vaše banka) nerozumně nastavenou výběrovou politiku, je
vymalováno.
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
  ----- Original Message -----
  From: Tomáš Hamouz
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, February 19, 2008 9:03 AM
  Subject: Re: Kde je PIN o platebni karty?

  jk> 100 procentne neni jen v bance. Onehdy jsem resil poruchu 9k6 linky u
  jk> sporitelniho automatu.
  jk> Prekoplej kabel silenym bagristou. Pri testu bankomatu mi normalne dal
  jk> penizky. Jel tedy off-line a PIN musel znat.
  jk> Kde ho sebral??

  Pokud se pamatuji, jedna stopa na kartě je zašifrovaná zahešovaným
  PINem. Šifru nevím, je možné že není příliš kvalitní, takže ji lze
  zlomit rychleji než hrubou silou.

  Nehledě na to že délka PINu a počet možných znaků přímo vybízí
  vyzkoušet hrubou sílu, pro 4místný PIN to je všehovšudy 10000
  možností. A počet pokusů je neomezený, máte k dispozici zašifrovaný
  text :-((

  Tohle řeší čipové karty, 3 pokusy a konec...

  Tomáš