HW - antivirovy program

pyrin pyrin@volny.cz
Úterý Únor 19 08:39:12 CET 2008

Já bych k těm nespustitelným přidal právě ještě ty viry. Prostě pod woknama
se dá spustit ledacos pod lin. ne.
pyrin

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 19, 2008 8:00 AM
Subject: Re: HW - antivirovy program

Přátelé linuxáci, vezměte konečně na vědomí, že existují softwary,
které prostě pod Linuxem nespustíte (a když, tak to bude po řadě
bezesných nocí, strávených s laděním systému a wine nebo nějakýho
jinýho emulátoru woken).

Např. Autocad, Elcad, Eplan - to jsou softwary za stovky tisíc, pro
který pokud vím neexistuje adekvátní linuxová náhrada. A vy tady
de-facto radíte tohle všechno zahodit a přejít na linux.

Jsou odvětví, kde zákazník vyžaduje výrobní dokumentaci přímo ve
formátu Autocadu, Elcadu/Aucotecu nebo Eplanu a pak opravdu nestačí
najít si nějaký podobný program, který jde spustit v Linuxu, dělá to
samé, ale používá úplně jiný formát dat. Navíc bych se s ním musel
učit pracovat a to od nuly, zatímco ve stávajícím programu už mám
jistou praxi.

Takže když se někdo zeptá, jaký antivirus pod Wokna mu doporučíte,
nečeká jako odpověď Mandriva 2008, stejně tak když se někdo zeptá kde
sehnat redukci na LPG, nečeká, že mu doporučíte auto s TDI motorem ;-)

Děkuji za pozornost.

P.K.