HW - antivirovy program

Bitovod hw@prelude.cz
Úterý Únor 19 08:34:30 CET 2008

Takze kdo ma OPRAVDOVY ZAJEM provozovat tyto aplikace, tak se muze zatim jen
intenzivne tesit... To je dobra rada, vite, ze se na tech systemech nekdy
taky vydelavaji penize jejich _pouzivanim_? Koukanim na krabici CADu nebo
Photoshopu (a sledovanim webu wine, jestli uz je ta "moje" aplikace v top)
si na zivobyti nevydelam...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol@sinus.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 19, 2008 8:32 AM
Subject: Re: HW - antivirovy program

> Např. Autocad, Elcad, Eplan - to jsou softwary za stovky tisíc, pro
> který pokud vím neexistuje adekvátní linuxová náhrada. A vy tady
> de-facto radíte tohle všechno zahodit a přejít na linux.

Zdravím,
  např. Autocad je v plánu podpory pro wine 1.0. Kdo má OPRAVDOVÝ zájem
provozovat tyto aplikace na Linuxu, ví, že wine (emulátor API windows pro
*IXové OS, nejen pro Linux) nyní sestavuje "top list" aplikací, které musí
být podporovány v jeho 1.0 vydání. Například donedávna nešel PhotoShop, ten
je nyní podporován až do verze CS2 a na CS3 se tvrdě pracuje. Je ohlášena
brzká podpora pro veškeré produkty Adobe a další, které lidé vyžadují.
  Existuje stránka http://appdb.winehq.org, která docela podrobně informuje
o stavu podpory té které aplikace.
  Mimochodem, aplikace "Elcad" a "Eplan" jsem tam vůbec nenašel - zřejmě
je jejich použití natolik specifické, že to nikoho nenapadlo zkusit. Dá se
někde stahnout trial verze ? Zkusil bych, zda to náhodou nepoběží...
   S pozdravem Pavel Troller