HW - antivirovy program

Bitovod hw@prelude.cz
Úterý Únor 19 08:31:34 CET 2008

A jaky doporucite firewall pro windows? Na domaci pouziti, takze idealne
maly, nenarocny na pamet a pokud mozno zdarma?

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Snehulak" <snehulak@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 19, 2008 8:22 AM
Subject: Re: HW - antivirovy program

Podle me je lepsi nez antivir dobre nastaveny firewall . Vzdyt dneska
uz viry destruktivni nejsou spis odesilaji nejake informace do
internetu nebo se nejakym zpusobem snazi "hakovat" system . To vse
firewall odchyti a uzivatele upozorni, ze nejaky program dela neco
nekaleho . To same pristup do registru nebo snaha odchytavat klavesy
atd... Takze i ja nemam antivir a moji manzelku stacilo naucit par
zasad a to kdyz se ji na neco zepta firewall aby vedela co ma delat :)
Kdyz preventivne nejaky a-vir nainstaluju tak vetsinou nenajde nic .
spis jen drobne ad-vare apod.

s pozdravem

snehulak