HW - antivirovy program

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Úterý Únor 19 08:16:10 CET 2008

Něco podobného se mi stalo teď o víkendu. Potřeboval jsem informace o jednom VF generátoru. Na stánce se základními údaji byl odkaz na DS. Po kliknutí antivir (Avast Home) zařval, že stahuju trojana a nabídnul mi stopnutí toho procesu. Tím jsem chtěl říci, že dnes je možné chytit vira i na stránkách, kde by člověk nic takového opravdu nečekal. Pokud někdo nemá Antivir a tvrdí že je čistý, mohu se tomu jen usmát. Ale ani antivir není samospasitelný. Absolutní bezpečnost bohužel neexistuje. Spoustě lidí antivirové programy, firewaly a pod. prinášejí pouze iluzi jistoty.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Tuesday, February 19, 2008 7:47 AM
To: HW-news
Subject: Re: HW - antivirovy program

Ano přátelé, taky se mi teď stalo, že jsem chytil nějakýho trojana z
webový stránky (myslim, že jsem zrovna brouzdal přes IE, kterej
obvykle nepoužívám a navíc ze stránky na který obvykle nechodím - a
neni to zrovna nějaká erotika ;-)). Je to pokusnej počítač, takže je
mi šumák, jestli kompletně klekne. Je na něm Avast home, okamžitě na
mě vybafnul, ale na toho trojana je krátkej, nemůže ho odstranit,
přestože jsem ho nechal aby se po restartu spustil ještě před startem
Windows, kdy projel celej disk, odstranil automaticky kde co, ale
pořád tam ten trojan je.

Stát se mi to na mým "ostrým" PC, tak nejspíš přepíšu celou partišnu
ze zálohy a bude po problémech ;)

P.K.