Stabilita OS Re: Pro zajimavost LCD, ktere dojde az casem

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Únor 19 07:15:13 CET 2008

18.2.08, Saša Svobodová <sasa.svobodova@centrum.cz>:
> Hezké odpoledne,
>
>     jestli dobře chápu co myslíte pojmem "Obnovení session", tak to
> Windows určitě umějí a myslím že to uměli už 98SE, jistá si však nejsem.

Jestli W98 uměly "obnovení session", to netušim, ale hibernovat uměly
- na vlastní oči jsem to viděl na notebooku Compaq Armada, ale
nainstaloval jsem tam nějaký ovladače a další SW přímo od Compaqu -
ten tu hibernaci alias režim spánku zprovoznil. Bylo to nějaký pentium
166 s 32MB RAM - hibernoval rychle a hibernovací soubor nezabral ani
moc místa na disku ;-)

P.K.