Kde je PIN o platebni karty?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Únor 18 23:08:16 CET 2008

No proto jsem to vyresil u mBanky dvema kontama - mKonto na kterem nemam
penize a prevadim je on-line z druheho sporiciho uctu eMax. Vzhledem k
tomu, ze me prevod mezi ucty nic nestoji a z uctu nic neplatim muzu mit
na uctu kde mam registrovanou kartu naprostou nulu. To by melo zabranit
vyluxovani uctu - kartu nikam nenosim - pouzivam ji jen na platby na netu.

Radek Vicek