Kde je PIN o platebni karty?

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Únor 18 22:58:36 CET 2008

PIN na prevedenie transakcie nie je nutny. Tiez mi takto vybielili ucet
a casto krat sa stava ze platim napriklad benzin visou a pin nechcu. V
rychloobratkovych obchodoch to maju nastavene tak aby terminal pin
neziadal. Mat hotovost je co sa tyka bezpecnosti asi aj lepsie, lebo vam
ukradnu len to co mate v penazenke.
b.