[OT] klimatizace do baraku

Jaroslav Buchta jardabuc@seznam.cz
Pondělí Únor 18 20:51:43 CET 2008

Tak dam zase do plena nejake zkusenosti s provozem amatersky instalovane
split klimy SAC2400 s vymenikem do vody, bezi to cca 2 mesice a zatim
bez problemu. Sice neni stale jeste inteligentni ridici jednotka a
jakekoli mereni, zapina a vypina se to dle nalady toho kdo jde kolem....

Denni spotreba (celkova) stredniho zcela nezatepleneho (hole cihly
POROTHERM40) RD se ukazuje kolem 50kW, kdyz je 6st a vice tak kolem
40kW. Kupodivu se mi stale zda, ze lepsi ucinnost je pri -7st nez pri
teplotach kolem 0, ale to muze byt nedokonalou regulaci (dost to topi I
v garazi, zapina se ventilator vnitrni jednotky pri teplejsi vode a
nejde natvrdo vypnout - pozna to poruchu a vypne se to cele ;-) )
Zatim jsem celkem spokojen, uz jsem 2 mesice nekupoval uhli do krbu a
drevem se topi tak 1x tydne pro navozeni romanticke atmosfery ;-)
Pri soucasnem vyvoji klimatu ma IMHO system vzduch-voda perspektivu.