HW - antivirovy program

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Únor 18 19:57:54 CET 2008

... ste to nepochopil, nebo ja asi moc premejslim.
Linux je antivirus a operacni system  v jednom. Pan Lukes jen nabidl
alternativu.....k tomu vecnemu boji s viry a spyvarem....
Neboli gulas s knedlikem je, ale vedle v hospode a zadarmo!!!!

Ja se jen zeptam, kde je mozno stahnout komplet posledni dobrou funkcni
inatalaci Mandrivy??