HW - antivirovy program

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Únor 18 16:36:16 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 18.2.2008 od Jaroslav Lukesh:

> Pane Galuszka, kdykoli za mnou někdo přijde že mu nejede pičítač,
> dám mu tam poslední dobrou verzi Mandrivy - ta 2008 je vcelku
> povedená (předtím 2005LE). I 13 letému gamesníkovi jsem dal
> Mandrivu, a co byste řekl? Hry už tolik nehraje, rodiče jsou
> spokojeni a klučina se chlubí před visťákama svým vypiplaným 3D
> desktopem Když jsem ho po asi půlroce viděl, myslel jsem že tam má
> nějakou disneyovku a ne desktop.

On chtel myslim poradit antivirus a ne disneyovku na desktop, aby se
mohl chlubit v hospode tem, kterym doma poradne nefunguje pičítač,
tak misto sexu chodi chlastat do hospody :-)))

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz