Stabilita OS Re: Pro zajimavost LCD, ktere dojde az casem

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Únor 18 13:32:56 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 18.2.2008 od Jaroslav Lukesh:

> Auto není pecka.

To mas uplne jedno, ne? :-)

> Taky mám nějaké věci rozdělané pár let, ale bylo mi blbé se
> přiznávat.

Ja se klidne priznam.

> Schválně, a kdo ho má většího?

MK ma nejvetsiho, proto se vzdycky tak urputne hlasi.

> Tužku nějakou mám, ale když mi pošleš firemní, aspoň ji nebudu muset
> hledat.

Firemni tuzky nemam, budes muset hledat.

> A jak se s tím zachází? To se do bločku děruje maticové písmo
> tužkou? Jak rychle si napíšeš co máš ráno udělat? Jak rychle se k
> tomu vrátíš?

Napises treba: "Napsat p. Galuszkovi" a za to namalujes 3 az 9 velmi
tucnych vykricniku. Vypnes pocitac a polozis si to na klavesnici.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz