Krokovy motor s převodovku

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Únor 18 12:38:58 CET 2008

Nikdy jsem od teto firmy nic nebral, ale vim, ze maji slusne ceny:

http://www.jmf.cz/motory.htm

Prvni co je v rade SX23-1012 ma 1.2Nm a proud pri seriovem zapojeni 1A.
Naprosto bezne drivery pri zastaveni proud snizuji.

Samozrejme ze muze byt vyhodnejsi to vypnout uplne pokud tam bude tak
velky prevod, ze to udrzi jen samotna prevodovka a mech. odpor motoru.

Radek Vicek