Stabilita OS Re: Pro zajimavost LCD, ktere dojde az casem

Snehulak snehulak@gmail.com
Pondělí Únor 18 12:36:19 CET 2008

Ja u windows pouzivam S3 (suspend to RAM) . Na stroji s 3gb ram trva uspani
2s , obnoveni tak 2-3s , spotreba 5W . Na linuxu tohleto uchodit je vcelku
problem a poradne to jeste nevyresili i kdyz uz to zacina byt i tam docela
pouzitelne jenze s neporovnatelne vetsim usilim :) . Staci se kouknout na
jaderne novinky na abclinuxu.cz jak se to tam casto resi a jake jsou kolem
toho problemky .

Tim jsem samozrejme nechtel rict ze win super a linux suxx :) ale proste
vsechno ma sve chybky .

snehulak