DCF ptakovina - videli jste to uz nekdy?

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Únor 18 11:26:12 CET 2008

Dne Monday 18 February 2008 09:48:22 Jan Waclawek napsal(a):
> Odvolavam co som odvolal, a nechapem kde je problem (okrem moznych potiazi
> so skaredym zapisom v pouzitom makroasembleri PDP).
>
> Idem si to asi vyskusat...
>
> wek

Ja ten "makroassebler", nekdo dokonce pouzil nazev "portable assembler", mam
rad a to prave proto, ze v nem pisu trochu rychleji, nez v asm, nemusim se
rozpominat, po ctvrt roce nepouzivani dane rodiny, jak se ty instrukce
jmenuji, a presto uz znam gcc na tolik dobre, ze vim jak ten kod po prelozeni
dopadne.
Ale prosim no flame.
Tady ne.

Ale co se tyce tohohle jednoducheho vypoctu, zazil jsem vcera hotova muka, uz
jsem pomalu vyplnoval prihlasku do ustavu pro dusevne chore.

Jakub Ladman