Stabilita OS Re: Pro zajimavost LCD, ktere dojde az casem

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pondělí Únor 18 11:05:21 CET 2008

18.2.08, Petr Zahradnik <clexpert@clexpert.cz>:
> Puvodni zprava ze dne 18.2.2008 od Pavel Troller:

> Ja bych rekl, ze bezni Windows uzivatele nejaky uptime zase az tak
> neprozivaji.

Kdyz uz jsme u tech uptimu. Ja teda nemam server ale klasicke PC. Na
linuxu, kdyz aktualizuju a je treba restart, tak se mi zobrazi hlaska
plus ikonka na liste a je konec. muzu restartovat kdy chci. Ale na XP
se mi ta hlaska zobrazuje kazdych X minut. Je nejaky jednoduchy
zpusob, jak donutit XP, aby se chovali tak, ze hlasku zobrazi jen
jednou a pak uz me s ni nebudou obtezovat? Proste tak jak muj linux?

Diky