[OT] Film Vlna - kde bych nasel "Barto*skovo" barak

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Únor 18 10:57:12 CET 2008

Tipuji Novy Slivenec, zaprve okoli tak vypadalo, zadruhe nazev ulice byl podle
stromu (to jedine si o nazvu pamatuju) a to na to misto sedi.
Je to takovy ostruvek o cca 200 domeccich utopenych v Barrandovskem sidlisti.
Neplest s normalnim Slivencem, ten je asi 1km vzdalen a tam jsou nazvy ulic
podle vzacnych kamenu.
Tak ted jsem se kouknul do mapy a mam jistotu.
Loc: 50°1'42.389"N, 14°22'30.394"E
:-)
Uplna Federalni Kriminalni Ustredna :-)

Jakub Ladman