Stabilita OS Re: Pro zajimavost LCD, ktere dojde az casem

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Únor 18 10:05:58 CET 2008

On Mon, 18 Feb 2008, HW CNCnet.info wrote:

> Nas centralni SQL typ NCR S20 ma momentalne uptime 781 dnu s Win NT 4.0

Tak si rikam co vlastne znamenaji tyhle dlouhe uptime ? - podle mne jen to,
ze se bezpectnostni zaplaty neaplikuji :-) (at uz windows nebo linux)

> Porizeny byl tusim v roce 2000 a od te doby se vypina jen kvuli cisteni.
> Coz jsem vzhledem k tomu, ze bezi v klimatizovanem cistem sale a k jeho
> veku zakazal - nechci aby do nej nekdo hrabal neb za tech 8 let uz tam
> muze byt ledacos "zpuchrele". Behem mesice jej budeme upgradovat na novy
> DELL 2950.

Moje stolni PC bezi pres noc v linuxu a pres den ve win. Ted jsem ho
potreboval cca po roce vypnout a ouvej - po zapnuti zacal trucovat disk.
Nakonec si dal rict a cca po hodine chodu prestal vyluzovat divne zvuky, ale
hned jsme bezel pro nahradni, zrebootoval do linuxu, prenesl jsem pres ssh
obraz disku (sektor po sektoru) na jine PC s linuxem kde jsme mel ten novy
disk. Novy disk jsme pak vymenil v mem PC za ten 'podezrely' a vse fungovalo
bez potizi - jen ten linux potreboval udelat fsck protoze jsem ho prenesl
'za ziva'...

Takze pozor na vypinani techle trvale bezicich masin - vestsina pruseru pak
nastava pri jejich zapnuti..