Stabilita OS Re: Pro zajimavost LCD, ktere dojde az casem

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Únor 18 09:20:49 CET 2008

Zdravím,

> Ale no tak - to je vyvolavani flame ;-)
Ale vůbec ne :-)...

> Ale rekl jste si o to... :-))))
>
> Nas centralni SQL typ NCR S20 ma momentalne uptime 781 dnu s Win NT 4.0
Gratuluji, to je velmi pěkný uptime. Jsem rád, že i na platformě Windows
lze těchto výsledků dosáhnout :-).

> Porizeny byl tusim v roce 2000 a od te doby se vypina jen kvuli cisteni.
> Coz jsem vzhledem k tomu, ze bezi v klimatizovanem cistem sale a k jeho
> veku zakazal - nechci aby do nej nekdo hrabal neb za tech 8 let uz tam
> muze byt ledacos "zpuchrele". Behem mesice jej budeme upgradovat na novy
> DELL 2950.
Otevřeně přiznávám, že nejdelší uptime mnou provozovaného (Linuxového)
serveru byl 616 dní, ale nebylo to omezeno crashem, ale nutností vyměnit
dodělávající disk :-(. Ostatní servery mi také neběžely nikdy takto dlouho,
protože buďto se musely stěhovat, nebo upgradovat hardwarově či softwarově.

S pozdravem Pavel Troller