Stabilita OS Re: Pro zajimavost LCD, ktere dojde az casem

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Únor 18 09:06:38 CET 2008

Ale no tak - to je vyvolavani flame ;-)

Ale rekl jste si o to... :-))))

Nas centralni SQL typ NCR S20 ma momentalne uptime 781 dnu s Win NT 4.0

Porizeny byl tusim v roce 2000 a od te doby se vypina jen kvuli cisteni.
Coz jsem vzhledem k tomu, ze bezi v klimatizovanem cistem sale a k jeho
veku zakazal - nechci aby do nej nekdo hrabal neb za tech 8 let uz tam
muze byt ledacos "zpuchrele". Behem mesice jej budeme upgradovat na novy
DELL 2950.

Radek Vicek