AVR bootloader

huda hudaklan@volny.cz
Pondělí Únor 18 07:01:01 CET 2008

Toto jsem take zkousel.
Me slo o to, ze jsem mel bootloader rozdeleny do nekolika .c souboru
a pokud jsem dal stejny atribut sekce k funkcim v ruznych souborech,
tak linker priradil definovanou sekci jen funkcim z jednoho souboru,
kdezto ostatni dal na zacatek flash pameti.
HUDA
PS: da se nejak jednoduse rict kompilatoru, aby nepouzival tabulku
interuptu (zadny nepouzivam).

----- Original Message -----
From: "Ondrej" <leguanolog@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, February 16, 2008 5:25 PM
Subject: AVR bootloader

Musí se tam dát "LDFLAGS
= -Wl,--section-start=.bootloader=0x1E000 -Wl,-Map=$(TARGET).map,--cref
" a každý fci pak v deklaraci (h soubor) přidat "__attribute__ ((section
(".bootloader")));". Jenže i kdybych se rozkrájel, tak se mi nepodařilo dát
bootloader a normální program do jednoho "projektu" a kompilvoat je naráz.
Pokud budete úspěšnější, informujte mě pls.

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466