Tabulky

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Neděle Únor 17 22:43:03 CET 2008

Ale udela. Kdyz vydela vic, nebude se mu to zdat tolik a vo tom to je !
Pokud nekdo pracuje s $10000 a nekdo jiny s $1000000 rocne, bude mit
kazdy trochu odlisny pristup k rozhodovani o koupi knihy za $190,
specialne v pripade, ze ji potrebuje mene nez nutne ;). Jenze aby clovek
vydelal vic, musi bud delat neco nestandardniho, pac tim co delaji
vsichni se vydelava tezko a pomalu, a nebo zmenit lokal za takovy, kde
to sype vic i za bezne veci a popripade najit misto, kde to sype uplne
samo, i kdyz se spi - obcas takove misto ukazuji v televizi ;))).

--
Jiri Bezstarosti