Pro zajimavost LCD, ktere dojde az casem

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Únor 17 22:23:15 CET 2008

Tak som guglil a vyzera to tak ze je za hrst programov co zurivo blikaju roznymi farbami a to vraj opravi urcity druh vadnych (sub)pixelov.
Este stale nerozumiem mechanizmu - tym sa zrejme nikto netrapi...

wek