***SPAM*** Re: Pro zajimavost LCD, ktere dojde az casem

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Neděle Únor 17 22:13:23 CET 2008

Samozrejme nesmí jít o nehomogenitu velkou, kterou se snazí pri výrobe
potlacit. Ale nehomogenity jsou a proste se to tak chová. Linux nebyl
updatovaný a jede jako cerná skrínka. A není to jediná zkusenost, tento jev
pamatuji od 386 (286 jsem jako servery nepouzíval). Proste pecka jetá pul
roku je nejlepsí a nejstabilnejsí.

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>

Este som nepocul o tom ze by sa IO vyrabali tak aby "difuzia nehomogenit a
lokalnych necistot" vylepsovala casom parametre. Cela historia vyroby IO nie
je o nicom inom ako o snahe zbavit sa "difuzie nehomogenit a lokalnych
necistot". K "stabilizacii" servera sa neviem vyjadrit, i ked tazko vylucit
ze tam nenastala "difuzia nehomogenit a lokalnych necistot", ale v
spominanom linuxe... ;-)

U tych LCD pojde o nieco ine, najma ak reaguju na tlak... Tiez by ma to
zaujimalo.

wek