Univerzalni tranzistor PNP 30V/2A/TO92(i TO92M)

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Neděle Únor 17 18:13:58 CET 2008

Zdravim.

Muzete mi prosim nekdo poradit tranzistor z predmetu. Ja nasel treba
2SA1020 v GME, ale jinak moc toho tam k mani neni. Pouzdro TO92 chci
proto, protoze je sikovne rozmerove a chci neco v klasice. Cim rychlejsi
(mysleno s uvadenymi 100MHz, vyse netreba) a s vetsi betou, tim lepe a
pokud mozno za rozumny peniz - jednomiste castky v Kc v kusovce jsou
O.K. Hodil by se mi treba (ale ne jen) zrovna pro male levne spinane
zdrojiky ve stylu, jak se psalo v tematu 6V-5V.

Nemusime to okecavat, staci napsat typ a ve ktere trafice koupit, ja uz
si to vytridim ;).

--
Jiri Bezstarosti