Tabulky

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Únor 17 14:43:38 CET 2008

No pokial by sa naslo nejake mile oku lahodiace a roztomile stvorenie s
dobrym srdcom, tak preco nie. Ve dvou se lip tahne...

A.

p.s.: Varit sa naucime spolu, staci ked bude vediet piect dobre a chutne
kolaciky... A inak, to Tvoje ratolesti luskaju v skole rustinu? Ja som
si myslel, ze dnes bezi len to do ju spik...