stabilizace 6V-5V

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Neděle Únor 17 10:39:18 CET 2008

Ale jo, par lidi tady kvuli tomu zacina vzajemne spickovat, ale co padlo
podstatneho je to, ze to lze resit pulznim zdrojikem a nebo je potreba
zajistit to, aby se to cele vypnulo, pokud neni dost napeti (at to bezi
jen kdyz to bezet korektne muze). Proste par nazoru k veci tady zaznelo,
jen je skoda, ze misto aby byla nejaka diskuze o tom, jake reseni je
slusne, jeste pouzitelne, temer nepouzitelne a nebo uplne nepouzitelne,
resi se tady spis kdo ma vetsi prirozeni ;).

At uz kdokoli polozi jakykoli dotaz, muze si sice vykoledovat ledacos, a
nekdy je to fakt hlina ;))), ale vetsinou alespon nejaka z tech odpovedi
ma v sobe neco pouzitelneho. Sam nejsem bez viny, mnohokrate jsem misto
rozumne odpovedi otocil vec na priblbly vtipek, ale to neznamena, ze
bych tim autorovi dotazu vyjadroval nejakou neuctu (alespon to tak
necitim). Berte to tak, ze pokud neodpovi vubec nikdo, je to mnohem
horsi, nez kdyz dostanete 100 odpovedi, ze kterych je 96 k nicemu,
protoze si nejakou tu informaci muzete z toho smeti vyfiltrovat. Kdyz
neni odpoved zadna, neni co fitrovat. Navic ty zabomysi valky maji jeste
jeden prinos. Je treba tema, ktere spoustu lidi nezajima a nebo treba
jen cekaji, ze nekdo urcite odpovi, protoze v tom neni nic sloziteho a
jestli bude 50 a nebo 51 stejnych odpovedi je fuk, ale kdyz se uz vlece
druhy den a je k tomu tuna odpovedi, mrkne par takovych lidi na to co se
deje a tak mate zase vetsi sanci, ze nekdo napise neco k veci. Kdyby to
po 2 e-mailech umlklo, vice uz se nedozvite. Otazkou ale je, kolik lidi
se vrati k puvodnimu dotazu, protoze jak se zda, vetsina ma potrebu
spise reagovat na nejaky lokalni nedostatek nejake odpovedi, nez na
autoruv dotaz.

A ze tady nemate co delat ? Bud tady nema co delat nikdo z nas, protoze
neverim tomu, ze se najde nekdo, kdo vi o elektronice uplne vsechno a
nebo muzete byt v klidu, patrime sem vsichni, protoze kazdy z nas se
potrebuje obcas na neco zeptat.

Aby to tak nekdo nebral, pisu jak to citim a urcite nejsem ohledne
reakci v konfere o nic lepsi nez jini - jsem si toho vedom a snazim se
alespon neblbnout moc ;).

--
Jiri Bezstarosti