Vzduchove trafo Was: Propeller

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Únor 16 22:54:42 CET 2008

Momentalne vobec nemam cas na zabavky, takze som nic neskusal...

Dostala sa mi do ruk jedna umreta zakladna doska. Vcore je tam riadene
obvodom HIP6301 a MOSFET-y su budene obvodmi HIP6601. Podla datasheetu
vyzeraju budice silne vyuzitelne aj vo vzduchovom trafe (su stale na
trhu, napr. Farnell). A ani MOSFETy IRF3704 nevyzeraju vobec zle :-)

miro

http://www.yahoo.com/r/hs