RE: Router ASUS WL520-GC wifi nastavení je?tě jednou

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Únor 16 14:55:17 CET 2008

No spíš to bude tím, že Pinnacle dělá naprosto prasáckej software ke svým
kartám. Součástí instalace je i MSSQL a kdovíco ještě. Normální software má
taky pár mega. Všem radši doporučuju Pinnacle TV karty nebrat, akorát s tím
jsou problémy...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death