stabilizace 6V-5V

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Únor 16 13:42:04 CET 2008

 16.2.2008, 13:37:36

No, puvodne jste si stezoval ze nemuzete sehnat low dropout stabiliky.
viz:. http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2008-February/108977.html
A az po te, co vam kdosi dokazal ze low dropout jsou bezne, tak jste
pridal dalsi podminky, a kdyz i tem bylo vyhoveno, tak brecite te to
nejde koupit u vas v hospode na rohu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz