Zálohování

Jan Půhoný puhony@hw.cz
Sobota Únor 16 12:03:16 CET 2008

Dobrý den,

pokud máte k dispozici jeden disk vyloženě pro zálohovací účely,
doporučuji tento program:
http://www.stahuj.centrum.cz/utility_a_ostatni/zalohovani/clonegenius/

Používám ho k naprosté spokojenosti. Funguje z live CD, které si
vypálíte ze staženého iso souboru. Umí to i komprimovat, ale to jsem
nezkoušel. Používám ho k záloze disku z NB - jednou za týden vytvořím
image na disk připojený přes USB (s převodníkem USB/IDE). Myslím, že
jelikož ten disk přes USB mám jen na zálohování a běží tedy cca dvě
hodiny týdně, je malá pravděpodobnost ztráty dat z něho.

Umí to režimy: "disk na disk", "image na disk", "disc na image" ...
používám "disk na image" a pak při obnově "image na disk".

Ze zálohy jsem obnovoval již několikrát a vždy bez problémů.

Doporučuji minimálně vyzkoušet - je to free.

S pozdravem Jan Půhoný