stabilizace 6V-5V

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Únor 16 11:59:07 CET 2008

Slavomir Tomascik  wrote / napísal(a):
> Nazdar,

> ale to je jednoznacne chyba v specifikacii, ked nieje definovane
> ako a ci vobec sa ma reagovat na chybne vstupy a co su chybne
> vstupy. Na druhej strane, rozumny programator by sa asi mal sam
> na to pytat. Zase ale dotycny programator nemusel vobec mat
> prehlad o celom systeme, a dostal za ulohu vybudovat si nieco na
> svojom piesocku. Viem si celkom zivo predstavit ake zadanie
> dostal ten programator - na vstup ti pride retazec, preved ho na
> cislo a na PWM nam urob napetie - to cislo krat x :-)
>
> Slavo T.

Ked to tu tak pekne rozoberate, ktory zadavatel zada spravne zadanie, a
ktory programator ho aj precita a uvazuje nad tym co vlastne robi? Asi
ziadny. Ale aby bolo aj trochu srandy, tiez prihodim nieco zo zivota
inzinierov:

Aky je rozdiel medzi inziniermi s titulom Dr.-Ing. a Ing. PhD?
Prvi vedia preco treba pridat do obvodu jeden odpor, zatial co druhi
nemaju o tom ani len filozoficku potuchu, nieto este uvahu... :-)