stabilizace 6V-5V

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Únor 16 11:43:57 CET 2008

Pavel Troller  wrote / napísal(a):

> Zdravim,
>   u nas na FEL se traduje tato prihoda: Na jakesi katedre dostal student velmi
> vagne zadanou diplomovou praci - presny laboratorni proudovy zdroj 0 - 25 mA.
> Zadavatel se nejak zapomnel vyjadrit, jake maximalni napeti ma zdroj "umet".
> Student si vyzvedl zadani a rok o nem nikdo neslysel. Odevzdal spravny pocet
> vytisku prace a byl pripusten k obhajobe. K ni jeho 4 kamaradi prinesli
> obrovskou bednu, pod niz se stul prohybal. Na bedne byl veliky merak s rozsahem
> 0 - 25 mA, regulacni knoflik a 2 svorky daleko od sebe.
> [...]

Myslim, ze rozodovanie bolo asi tazke... 400kV/25mA je slusna zivot
testujuca pecka, ale na druhej strane netradicny pristup a hlavne dobre
pochopene zadanie hovoria za. Ja mam k tomu taky zo zivota odpozorovany
komentar: "Ked uz rozkazujes, tak aspon tak, aby si namiesto tehly
priniesol spravnu tehlu, ktoru potrebujeme..."

A.