64bitova vista a bluetooth drivery

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Sobota Únor 16 11:28:00 CET 2008

Na uvod, nechci se prit, ale mam takovy dojem, ze pod 64bit Vistama muzou
jet pouze podepsane 64bit ovladace a tak se mi zda moznost, ze by pod nimi
jeli dokoce 32 drivery jako ne zcela pravděpodobna, receno jemne.

BT, notebook neznam, ale pokud mam to pod XP jelo emel by byt problem zjisti
jaky BT chip je v NTB pouzit, s nejvetsi pravdepodobnosti je to nejaky USB
Broadcom sehant potom 64drivery je chvile okamziku, miimalne lezi na ftp.
Aceru. (cca 150MB 32 i 64 verze v ZIPu)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of David Adamczyk
Sent: Saturday, February 16, 2008 9:40 AM
To: HW-news
Subject: OT: 64bitova vista a bluetooth drivery

Dobry den,
uz jsem z toho docela zoufaly protoze se mi od vcerejska nedari
vygooglit zadne seriozni informace. Mam tady notebook ASUS -
F5VLseries na ktery jsem hodil 64bit visty - ultimate. Vetsina veci
jako grafika a zvuk jede i kdyz jsem tam instaloval 32bit drivery ale
bluetooth se tvari jako by tam vubec nebyl. Pri instalaci to vypisuje
dialogove okno s napisem: Please plug in the Bluetooth device and
click OK button.
Mate nekdo s timto nejake zkusenosti?