stabilizace 6V-5V

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pátek Únor 15 19:21:03 CET 2008

Kdyz budeme predpokladat, ze jde o 6V oloveny akumulator, muze mit
svorkove napeti okolo 6,6V  (2,21V/clanek) nebo 5,4V ( 1,8V/clanek)
Pri 5,4V uz asi zadny LOW Drop nepomuze.
Inspiroval bych se u nejakeho  menice - trebaMC34063 se da zapojit  v
tzv. hybridnim rezimu. Pak funguje jako stepUP i jako step-Down
Podrobnosti v datashetu: http://www.onsemi.com/pub/Collateral/AN920-D.PDF
Nebo jako klasicky step-up a za nej treba zmineny LOW drop. Pri 100mA to
nebuda zadna energeticka tragedie.