kapacita baterky do mobilu

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Pátek Únor 15 16:08:07 CET 2008

Dobry den, to je na Aukru na dennim poradku, ze se tam spousta zoufalcu
snazi prodat smejdy za nehorazny penize. Treba tyhhle startovaci kabely
http://aukro.cz/item311380600_startovaci_kabely_nove.html jsou vyrobene z VN
kabelu ke svickam :-) A evergreenem jsou samozrejme modre diody s pripajenym
odporem pro 12V :-)

S pozdravem,
Ales Chlubny