Jak se dobrat verejne adresy kdyz je provider kr...n

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Únor 15 12:35:56 CET 2008

No ja v tom tedy svinarnu vidim - pokud mam mit verejnou adresu tak
nemohu mit na svem stroji zadnou neroutovatelnou adresu 10.x.x.x - nic
takoveho nepokladam za verejnou IP - je smutne ze je vedomi lidi tak
deformovane.

Problem je samozrejme s nekterymi protokoly, ktere pro mne muzou byt
velmi podstatne vzhledem k tomu, ze HW s FW, ktery tam bezi je plne v me
rezii.
To uz vubec nemluvim o tom, ze jim prave preklady z vnitrni site na moji
"verejnou" nefunguji!!! A to uz leta. Kolega ma u nich take verejnou IP
a klientum co jsou u stejneho providera musi rikat svoji vnitrni IP - je
to dost problem protoze tento provider ma pomerne hodne klientu. To je,
ale uz mimo tema.

Muj mistni provider si sice nechava platit 100Kc mesicne, ale mam
opravdu verejnou adresu primo vystrcenou ven - plne pod svou rezii.

Radek Vicek