Spolehlivost MCU a jejich odolnost EM polim

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Únor 14 11:06:05 CET 2008

Neslo by k tomu pristoupit jinak:
udelat si zdroj napeti nizsiho nez 24V (jestli nejsem zase prod
vlivem, tak 2.4V) a jednoduche ovladani, ktere by po pritahnuti presly
na napajeni te civky timto 'malym' napetim'?
Pokud jsem uplne mimo misu, tak se omlouvam:(
Marek