Napajeni LEDek

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Únor 14 10:39:19 CET 2008

minimalny ubytok preto ze som sa zaoberal minimalnou nutnou reziou ktora
je potrebna na to aby to cele fungovalo. Ked bude napajacie napatie
vyssie pomery sa samozrejme zmenia, ale nikdy to nebude lepsie ako s
minimalnym ubytkom.
Vcera som sa sice nie velmi presne vyjadril ohladom ucinnosti/strat ale
predpokladam ze kazdy kto chcel pochopil co som chcel povedat. Mozme sa
tu samozrejme dotahovat s expertmi o slovicka, ale na to nemam ani cas
ani chut.
b.