Napajeni LEDek

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Středa Únor 13 19:11:29 CET 2008

zdroj prudu ma nejaky minimalny ubytok na stabilizatore plus ubytok na
snimacom odpore. Tento vykon je pre obvod strateny. Ked zapojim do serie
5 tych lediek tak tam bude len jeden vykon na stabilizatore a len jeden
na snimacom odpore. Takze nevyuzity stratovy vykon bude len 1/5
nevyuziteho stratoveho vykonu ako keby tam bolo 5 stabilizatorov. Alebo
som uz prepracovany a niecomu nerozumiem?