Napajeni LEDek

Jan Babjak babjak@gmail.com
Středa Únor 13 18:17:18 CET 2008

Tak jestli to pouzivaji velci vyrobci tak to zkusim taky :-) Tech 5V si ma
brat ta LEDka (OSPW5111P - 5mm Deluxe Power White LED), napajel bych to
vetsim napetim: 8V - 12V. Neni problem to napajet 24V a dat do serie 4LEDky.

JB

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of gatilo
Sent: Wednesday, February 13, 2008 6:07 PM
To: HW-news
Subject: Re: Napajeni LEDek

 13.2.2008, 17:57:21

Pokud je to mozne zapojte nekolik LEDek v serii na jeden zdroj. Nevim
jestli je takove reseni dostatecne elegantni, ale pouzivaji jej i
renovovani vyrobci velmi drahe elektroniky.
Na 5V vam s nejvetsi pravdepodobnosti nebude chodit ani to vase
zapojeni s jednou LEDkou:
 5V - 2,2V (LM317 typ.) - 1.2V (R) - 0.2V (rezerva) = 1.4 V, na LEDku
 trochu malo.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz