Ionizátor a čistička vzduchu

Středa Únor 13 17:41:33 CET 2008

Hezké odpoledne,

    když už se tu probírá téma VN a iontů chtěla bych se zeptat jak to
vlastně je. Jak se dá postavit opravdický ionizátor jenž vzduchu dodá
záporné ionty a nebude vytvářet ozón a jiné potvornosti? A také
principem čističky vzduchu je ionizování a nebo ozonování? Dá se o tomto
tématu najít na českém webu něco seriózního? Já jsem našla jen různé
bláboly buď náboženských sekt (tedy skoro) a nebo naprosto šílené
diskuse kde nevím, komu věřit.

    Budu moc ráda a předem děkuji :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186