Re: Router ASUS WL520-GC wifi nastavení je?tě jednou

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Únor 13 17:38:26 CET 2008

Kdyz jsem to mel u sebe, tak jsem jejich stolni PC imitoval svojim notesem
pripojenym pres LAN a jejich notes byl pres wifi a v pohode. I kdyby
klonoval adresu, tak pokud to jede z jejich stolniho PC, tak je asi jedno
kolik je tam dalsich PC pres LAN nebo wifi. Jak funguje jeden, tak by mely i
ty ostatni fungovat taky. Zkusim vzit svuj notes a jit ho pripojit u nich
pres LAN routeru.
Jindra Polivka

Co když je te router nastavený, aby převzal (klonoval) MAC připojeného
počítače?
Lubor

----------
Od: J. Polivka
Odesláno: 13. února 2008 17:20
Komu: HW-news
Předmět: Re: Router ASUS WL520-GC wifi nastavení je?tě jednou

Pokud si UPC kontroluje adresu routeru, tak asi nevadi, protoze stolni PC
pres ten router u nich jede a modem snad vidi jen adresu routeru. Co je za
nim, tak je asi jedno. Ale ten notes se za router nedostane a to at je
pripojeny pres wifi na routeru nebo pres LAN na routeru. Vezmu to k sobe i s
tim jejich routerem a jede to hned.
Jindra Polivka