Geometrie hrotu typu minivlna - minivlna P&M

Rollfree rollfree@volny.cz
Středa Únor 13 17:23:32 CET 2008

Hm, proc to resim.
Udelal jsem pokus proto, abych overil sobe (a mozna to prijde vhod
i nekomu jinemu), ze je mozne a snadne vyrobit hrot svepomoci.
A ze je mozne ho udelat virtualne zadarmo, protoze cas pro jeho realizaci
je srovnatelny s casem, ktery stravim vyrizovanim objednavky origo hrotu.
A navic tak mam moznost udelat si ho primo na miru, napr. svuj oblibeny
plochy hrot s vykousnutim uprostred pro pajeni DILu. Aoyue ho sice ma,
ale nejuzsi je pres 4mm, coz se nehodi pro pajeni DILu s pruchodem
mezi nohama, napriklad.

Jinak ty uvahy typu "proc to resit" jsou strasne demoralizujici.
Kdyz vezmete jakoukoli konstrukci nebo napad, ktery prosel konferenci
treba za posledni rok, tak prakticky u vseho muzete rict "a proc to resit,
kdyz si to muzu koupit hotove".
V dnesni dobe prebytkove ekonomiky a totalni globalizace totiz uz skoro
vsechno nekdo vyrabi a muzete si to koupit.

Nevim, cim se zabyvate zrovna Vy. Ale asi se nespletu kdyz reknu, ze
i to co delate Vy by si zakaznik mohl koupit od nekoho jineho, takze
se to da brat i tak, ze jste vlastne zbytecny clovek/fima. A to co si pripadne
delate pro sebe (hobby), to si take jiste muzete koupit hotove.
Vyjimkou jsou snad produkty, ktere jsou nejak vyrazne specificke pro
cesky/slovensky trh - at uz legislativou, lokalizaci nebo nejakou specifickou
vlastnosti CZ/SK uzivatelu. A samozrejme ponopoly vseho druhu. Vse
ostatni vyrabi bud Cina za minimum penez, nebo v pripade specialit USA
za vyssi penize.

Uznavam, ze jsem se dostal daleko od drobnosti typu hrot do mikropajecky.
A uz vubec jsem se Vas nechtel nejak dotknout. Naopak jsem Vam vdecny
za popis Vaseho hrotu.

rollfree