RE: Izolační pevnost běžného sanitárního silikonu a ionizace vzduchu

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Středa Únor 13 17:03:21 CET 2008

	Co si pamatuji z meho mladi, kdy televize byla ještě na petrolej,
tak se vn trafa opravovaly pomoci dentakrylu plneneho keramikou. Silikon a
podobne stavebni materialy bych nechal stavbarum. Pokud to nebudou specialni
vn provedeni tak to dle meho to vn trafo dorazi. Problem byl IMHO i s
normalnim dentakrylem, musel to byt special vn prave s tou keramikou. Jinak
je vhodne to trafo opravdu peclive prohlednout, nesmi na nem byt sebemensi
stopa po vyboji, vznikla uhlikova vrstvicka vede k jeho rychle zahube. Jinak
co si ještě pamatuji, tak to nemusi byt problem spatne izolace. Problem muze
byt naprosto opacny - spatny kontakt, který nevede "přes cin", ale vzduchem.
To take vede za cas k plamenym efektum....

	Radek (benedikt@hw.cz)