Pb vs. Pb-free hroty [Was :Re: Geometrie hrotu typu minivlna - minivlna P&M]

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Středa Únor 13 14:01:33 CET 2008

2738 uz ma 70W pajeci rucku a na ni opravdu nepujdou nastrcit hroty z
normalniho 20W pajeciho pera.
Dokonce nejde ani zamenovat pajeci rucky, 20W rucky ma dva vodice (a
piny) na topeni a dva piny na termoclanek,
zatimco 70W rucka ma topne teleso a termoclanek zapojen v serii.
Pajeci hroty pro 70W rucky vypadaji podobne jako 20W ale telo maji
dlouhe cca 10cm a do rucky se akorat zasouvaji.
70W hroty lze rychle menit pomoci klesti, hrot se vytahne z rucky a
nasune jiny.
Co se tyce cen, tak prodavame 20W pajeci hroty neco pres 100Kc a pajeci
hroty 70W s integrovanym topidlem pres 500Kc.
Presne ceny vam rekneme pri objednavce.
Po vyzkouseni uz jinou nez 70W rucku nepouzivam. S pbfree rucnim pajeni
nemam zkusenosti, pro prototypy pouzivam
olovenou pajku ze zasob a pri seriove vyrobe osazuje automat.