Re: Izolační pevnost běžného sanitárního silikonu a ionizace vzduchu

karel.minarcik karel.minarcik@seznam.cz
Středa Únor 13 13:04:35 CET 2008

Dekuji za objasneni, mel jsem na mysli ionizovany vzduch, takovy jaky se tvori pri elektrickem vyboji... (Obdivovatelé Nikola Tesly urcite znaji vůni toho vzduchu..)
Jak je to tedy se škodlivostí takovéhoto ionizovaného vzduchu?  Momentálně mi jej doma produkuje osciloskop :-D

Karel
>IMHO:

>ionizovaný vzduch = obsahuje ionty např. kyslíku (iont = atom s
>kladným nebo záporným nábojem)

>ozon = O3, tj. tři atomy kyslíku tvořej jednu molekulu

P.K.