servisni dokumentace k plotteru 9872A?

huda hudaklan@volny.cz
Středa Únor 13 08:59:28 CET 2008

Dobry den,
mam naskenovanou cast schematu a nektere texty.
Pokud je to jeste aktualni, ozvete se soukrome.

HUDA
hudaklan@volny.cz

----- Original Message -----
From: "Tomáš Urbanec" <urbanec@feec.vutbr.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, February 08, 2008 7:59 AM
Subject: servisni dokumentace k plotteru 9872A?

Zdravim!
Diky konferenci se mi podarilo ziskat vyse zmineny plotter pro me
experimenty, bohuzel fungoval pouze do okamziku, kdy jsem se pokusil
o jeho rizeni pres GPIB. Od te doby asi nenabiha zdroj, protoze na
tlacitka nereaguje a sada ledek, co je videt uvnitr, tak pri zapnuti
jenom problikne, pred tim svitila.
Nemate tedy nekdo k dispozici servisni dokumentaci, nejlip asi
elektronicky?
V archivu jsem se docetl, ze v papirove podobe ji snad ma pan Simon
Cihelnik, elektronicky jsem nasel jenom nejaky vytah z navodu a
kousek schematu.
Predem dekuji za veskere informace!
            Tommy OK2PNQ